niedziela, 4 sierpnia 2013

... czytam


Nie wyobrażam sobie wieczoru bez dobrej książki. Ten specyficzny zapach, faktura papieru, szelest przekładanych kartek i podekscytowanie w oczekiwaniu na zakończenie... Każda kolejna przeczytana książka to kolejny odkryty świat, niezapomniane postacie i wydarzenia oraz emocje zmieniające się z każdą kolejną przeczytaną stroną. Śmiech, smutek, złość, ale i niejednokrotnie rozczarowanie... 

Jeżeli kochasz czytać, mam nadzieję, że będziesz towarzyszyć mi w odkrywaniu kolejnych tomów. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z czytaniem, mam nadzieję, że razem ze mną rozwiniesz tą pasję. Jeżeli lubisz czytać, ale nie możesz poświęcić na to zbyt wiele czasu, mam nadzieję, że dzięki mnie nie zmarnujesz go i wybierzesz coś odpowiedniego dla ciebie :) Coś co nie rozczaruje, a jedynie podsyci ciekawość i  chęć sięgnięcia po kolejną książkę...


"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła."
 Wisława Szymborska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz